Държавната агенция по туризъм (ДАТ) ще даде близо 50 хил. лв. за изработка на информационни и комуникационни материали, става ясно от обявлението за отворената за целта обществена поръчка.
Парите за брошурите са по Оперативна програма „Регионално развитие“ по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ „Подкрепа за ефективен национален маркетинг на туристическия продукт и подобряване на информационното обслужване”.
Предвижда се да бъдат направени информационни табели, брошури, банери, плакати, флайери и др.
В края на април ДАТ обяви и друга обществена поръчка – за изготвяне на маркетингово проучване на територията на десет държави, представляващи основни генериращи туристи за България пазари: Германия, Великобритания, Гърция, Украйна, Сърбия, Румъния, Турция, Русия, Швеция и Чехия. На базата на получените резултати ще бъдат взимани решения за маркетинг и промоция на българския туризъм на тези пазари.
Кой ще изготви проучването ще стане ясно в средата на юни.