Заради спада на продажби и рекламни приходи всекидневниците в Полша през март са отчели понижения на приходите си с до 40% в сравнение със същия месец на 2008 г., съобщи полското радио, цитирано от ДПА.
Вестник „Дженник“ бе засегнат най-тежко със спад на продажбите от 40 на сто. „Жечпосполита“ и „Виборча“ - другите два водещи полски всекидневника - са намалили продажбите си съответно с 12 на сто и 11 на сто.
Таблоиди като „Супер експрес“ и „Факт“ са пострадали по-малко, отбелязвайки спад между 4,5 процента и 7,7 процента.
На фона на спадащия общ рекламен пазар в страната финансовият всекидневник „Газета правна“ обяви, че през март онлайн рекламата се е увеличила, но с по-бавно темпо от миналата година.