Разходите за онлайн реклама в Европа се очаква да нараснат с 18% през 2009 г., с 21% през 2010 г. и с 15% през 2011 г., прогнозират маркетолозите от European Interactive Advertising Association (EIAA).
От всички запитани 71% заявяват, че ще увеличат разходите си за интернет реклама през 2009 г., предава eMarketer.
Що се отнася до маркетинговите тактики на континента, 64% казват, че ще увеличат разходите си за реклама при търсене, а за малко под 50% се очаква да използват повече имейл маркетинг. Според проучването 41% ще заложат на банер рекламата. Онлайн видеорекламата пък ще е предпочитаната маркетингова стратегия за 35% от запитаните.
За повечето маркетолози целта на онлайн рекламата ще е комбинация от директна реклама и брандинг.
В заключение докладът на EIAA показва, че въпреки настоящите икономически условия разходите за онлайн реклама ще продължават да растат и да изземат дял от традиционните рекламни канали в рекламния бюджет на компаниите.