Нетната печалба на Verizon се увеличава с 5,3% на годишна база през първото тримесечие на 2009 г., главно благодарение на успешната покупка на конкурента Alltel, финализирана в началото на януари. Verizon притежава най-голямата безжична телекомуникационна мрежа в САЩ и е на първо място по брой на абонати към края на март. Компанията също предлага кабелна телевизия и високоскоростен Интернет.
Нетната печалба на Verizon възлиза на 3,21 млрд. долара, или 58 цента на акция, в сравнение с 3,05 млрд. долара, или 57 цента на акция преди една година. Приходите се увеличават с 12% до 26,59 млрд. долара, главно поради покупката на Alltel.
Още 1,3 млн. клиенти се присъединяват към мрежата на Verizon през първите три месеца на годината, в резултат на което общият им брой достига 86,6 млн. души. По този начин Verizon Wireless се превръща в най-големия мобилен оператор в САЩ по брой абонати и изпреварва своя основен конкурент AT&T.
В сравнение със същото тримесечие на 2008 г. абонатите на Verizon са се увеличили с близо 29%. От тях 13,2 млн. души са били абонати на Alltel.
Броят на новите абонати на Verizon за първите три месеца на годината се оказа по-голям от този на конкурента AT&T, който успява да привлече 1,2 млн. нови клиента. Според анализатори, цитирани от Wall Street Journal, Verizon трудно ще успее да конкурира финансовите резултати на AT&T, който държи правото да предлага ексклузивно телефона на Apple iPhone.
Половин час преди началото на борсовата сесия в САЩ книжата на Verizon се търгуват с понижение от 0,65%, или 0,20 долара, в часовете на електронната търговия. От началото на годината акциите на компанията са поевтинели с 8,6%.