fallback

Американците не са склонни да ползват мобилно банкиране

Едва 9% от потребителите са ползвали тази услуга

22:43 | 08.04.09 г.
Автор - снимка
Създател

Банките и мобилните оператори в САЩ трябва да положат много усилия, за да убедят потребителите да използват мобилните си телефони за банкиране, тъй като много от тях се опасяват за своята сигурността и не са склонни да плащат допълнителни такси, докато други въобще не знаят, че има такава услуга, пише Ройтерс.

Според проучване сред 500 потребители, проведено от KPMG, едва 9% от тях са ползвали мобилно банкиране. За сравнение около 76% от тях редовно използват интернет банкиране.

Около 95% от тях казват, че дотолкова са несигурни да правят финансови преводи по телефона, че никога не са ги използвали за покупки по интернет.

Около 48% от участниците цитират опасенията относно сигурността и своите лични данни като причини да не ползват мобилно банкиране.

Въпреки че много от тях смятат, че мобилното банкиране е важно, те не смятат, че е достатъчно важно, за да плащат повече за него.

Около 19% от участниците казват, че има някаква вероятност да използват такива услуги през следващите 12 месеца, но едва 7% от тях са склонни да плащат такса за тях.

Въпреки че повечето американски банки предлагат услуга за мобилно банкиране, около 68% от участниците казват, че тяхната банка няма такива услуги.

„Фактът, че повечето от американските потребители не знаят, че техните банки предлагат мобилно банкиране е явно повече схващане отколкото реалност”, казва Карл Каранд, директор в KPMG.  

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 15:43 | 12.09.22 г.
fallback