Онлайн търговията във Великобритания отчете 13% ръст на продажбите през февруари на годишна база, противопоставяйки се на низходящата тенденция по търговските улици на страната.
Въпреки годишното повишение обаче онлайн продажбите през февруари са намалели с 11% спрямо месец по-рано, показват данни на изследователската група IMRG Capgemini.
Месечният спад подчертава силните продажби през януари, благодарение на продължителните следколедни покупки, казват от компанията, цитирани от BBC.
Спрямо януари обаче ръст от 30% са отчели онлайн продажбите на бира, вина и други алкохолни напитки.
Засилване в продажбите е имало и в дните преди Свети Валентин.
Категории, които също са отбелязали месечно повишение, са подаръци и бельо, а сред тези, регистрирали спад са електрически уреди, облекло, обувки и козметични продукти.