IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Социалните мрежи привличат три четвърти от интернет потребителите в Европа

Близо 211 млн. европейци са посетили социална мрежа през декември 2008 г.

16:07 | 23.02.09 г.
Социалните мрежи привличат три четвърти от интернет потребителите в Европа

От общо 282,7 млн. интернет потребители* в Европа на възраст над 15 години, които са били онлайн чрез компютър вкъщи или на работа през декември 2008 г., почти 211 млн. са посетили сайт от категорията "социална мрежа", което представлява средно проникване от 74,6%, сочат данни на comScore.

Проникването на социалните мрежи сред интернет потребителите е най-голямо във Великобритания, където делът им е 79,8%, а общият брой е 29,26 млн. души. На второ място е Испания с дял от 73,7%, като там броят е 13,18 млн. Трета е Португалия с дял от 72,9% (2,7 млн.)

По брой на хората, които ползват социални мрежи, след Великобритания се нарежда Германия с 24,9 млн. и Франция с 21,7 млн. Четвърта е Русия с над 18 млн. потребители на социални мрежи.

*В проучването са включени 16 европейски държави. Изключени са данни за достъп от обществени компютри като интернет клубове или от мобилни телефони.

Проникване на социалните мрежи сред интернет потребителите на възраст над 15 години в Европа към декември 2008 г.

Държава Общо уникални посетители (в хил.) на социални мрежи Проникване сред интернет населението (%)
Европа 210,95 74,6
Великобритания 29,26 79,8
Испания 13,19 73,7
Португалия 2,71 72,9
Дания 2,39 69,7
Италия 14,41 69,3
Белгия 3,67 68,2
Германия 24,9 67,3
Ирландия 1,13 66,9
Финландия 2,06 66,2
Швеция 3,73 65,4
Швейцария 2,8 64,7
Франция 21,75 63,9
Русия 18,43 63,5
Холандия 7,44 63
Норвегия 1,73 58,9
Австрия 2,12 49,7
Източник: comScore World Metrix

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 21:42 | 08.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още