IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Потребителите на социални мрежи в САЩ ще се увеличат с 44% до 2013 г.

Общо населението, което ще ползва социални мрежи в САЩ, ще нарасне с 11% до 88,1 млн. през 2009 г.

17:35 | 18.02.09 г.
Потребителите на социални мрежи в САЩ ще се увеличат с 44% до 2013 г.

Броят на американците, които използват социални мрежи поне веднъж месечно, ще се увеличи с 44% до 115 млн. през 2013 г. oт 79 млн. през 2008 г., показва доклад на eMarketer. 

По оценка на компанията броят на децата в социалните мрежи на възраст между 3 и 11 години ще се увеличи с 61% през следващите пет години. За същия период увеличението на потребителите на и над 18-годишна възраст ще е с 49,5%, а при потребителите тинейджъри ръстът ще е с 20,1%. Общо населението, което ще ползва социални мрежи в САЩ, ще нарасне с 11% до 88,1 млн. през 2009 г.

От MySpace съобщиха, че вече имат 130 млн. посетители в световен мащаб, като в САЩ те са 76 млн. Активните посетители на Facebook пък са 175 млн. и 70% от тях са извън САЩ. Напоследък Facebook регистрира силен ръст, привличайки около 600 хил. нови потребители на ден.

Тенденциите при социалните мрежи, представени от eMarketer за тази година, включват покриване на по-големи демографски групи, повишена ангажираност, влияние на мобилните социални мрежи и Twitter.

Докладът също насърчава маркетолозите да се възползват от социалните мрежи, за да привлекат вниманието на потребителите, които споделят препоръки за продукти и дават съвети за покупка в мрежата. „Органичният поток на информацията е трудно да се проследи, но компаниите трябва да намерят инструментите, чрез които да разберат влиянието на комуникацията в социалните мрежи върху процеса на вземане на решение за покупка,“ казва анализатор от компанията.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 19:16 | 22.08.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още