IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Медийният фестивал в Албена с фокус върху бизнеса в условия на криза

Тази година се въвежда нова награда, която ще отличи най-добрите постижения в сферата на интернет и мобилната реклама

15:16 | 09.02.09 г.
Новият директор на фестивала Миглена Тодорова. Снимка: MediamixxGroup
Новият директор на фестивала Миглена Тодорова. Снимка: MediamixxGroup

„Как да печелим пари в условията на криза?“ ще бъде един от основните въпроси на тазгодишното издание на медийния фестивал Mediamixx, каза на пресконференция днес Руди Кобза, председател на Консултативния съвет на фестивала.

Показателни за това са темите от панела на конгреса, сред които „Медийна криза ли е Световната финансова криза?“, „Как се реализира успешен бизнес в медийния сектор?“ и „Как се реализира успешен бизнес чрез медиите?“. Вторият ден от конгреса ще бъде посветен на бъдещето на печатните медии, телевизията, мобилното съдържание и интернет и рекламата.

Мотото на фестивала тази година е „Show me the money“ (Покажи ми парите). Избрано е още миналото лято, преди финансовата криза, като основната идея тогава е свързана с прехода от традиционни към нови медии и как се правят пари при този преход, коментира Кобза. Впоследствие се стига до финансовата криза, която добавя нова интерпретация на мотото.

„Тази година ще има повече бизнес заряд във фестивала“, каза новият директор на фестивала Миглена Тодорова. Ще бъдат поканени за участие медийни агенции и медия шопове, които да представят нови тенденции, тарифи и модели, както и 100-те топ рекламодателя в България, каза тя.

Тази година се въвежда нова награда - Cyber & Mobile Umbrella, която ще отличи най-добрите постижения в сферата на интернет и мобилната реклама, съобщиха още организаторите. За тази награда ще има 14 категории, от които 11 са за интернет и 3 за мобилна реклама. Интернет категориите включват корпоративен уебсайт; уебсайт на марка или продукт (с изключение на медийни продукти); микросайт, продуктов/промоционален уебсайт и/или уебсайт на събитие; уебсайт за електронна търговия; най-ефективна онлайн рекламна кампания на марка или продукт; най-креативна онлайн рекламна кампания на марка или продукт; онлайн рекламна кампания на медиен продукт; онлайн обществена/социална кампания; най-добър онлайн банер; онлайн маркетинг/електронни информационни бюлетини и интерактивен инструмент. Мобилните категории са мобилна рекламна кампания, мобилно приложение и мобилен сайт.

Въведена е още една нова награда - Platinum Umbrella, която ще отличи най-ефективните и интересни крос медийни формати на пазара.

Фестивалът ще се проведе традиционно в курорта Албена през юни.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 11:02 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още