IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Над 3,7 млрд. евро инвестиции в интернет реклама във Франция през 2008 г.

Общо 25% рекламните онлайн инвестиции са направени от компании в сферата на телекомуникациите и туризма

11:08 | 09.02.09 г.
Автор - снимка
Създател
Над 3,7 млрд. евро инвестиции в интернет реклама във Франция през 2008 г.

Над 3,72 млрд. евро са били инвестирани в интернет реклама във Франция през миналата година, а мрежата се превръща в най-бързо растящият рекламен сегмент за 2008. Това показват данни на интернет асоциациите в страната, цитирани от специализираното издание Journal du net.

Дори и през последните месеци на годината, белязани от началото на ефекта от световната икономическа криза, интернет запазва по-висок растеж от другите медии и за периода септември – декември е привлякъл 17% повече рекламодатели спрямо същия период на 2007 г.

Така интернет е не само медия с потенциал за растеж, но и служи като убежище в периоди на кризи. За това свидетелства доверието, което рекламодателите имат в ефективността на банер рекламата, отделяйки й по-голямо място в комуникационните си планове, коментира анализаторът Люк Тран-Танг, президент на една от интернет организациите във Франция.

Делът на онлайн рекламата в страната вече е 15% от общите рекламни разходи спрямо 12,3% през 2007 г.

Броят на рекламодателите в мрежата е нараснал с 24,6 на сто за годината.

Общо 25% рекламните онлайн инвестиции са направени от компании в сферата на телекомуникациите и туризма. За първи път тази година сред големите рекламодатели се нарежда и компания за потребителски стоки – Procter&Gamble.
 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 16:48 | 21.08.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още