IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Google се отказва да продава печатна реклама

Компанията не е успяла да постигне достатъчно добри резултати в продажбата на рекламни пространства за американските вестници

10:46 | 21.01.09 г.
Автор - снимка
Създател
Google се отказва да продава печатна реклама

Google Inc., собственик на едноименната интернет търсачка, ще прекрати дейността си по продажба на рекламни пространства във вестници поради провалени усилия за постигане на желаните резултати. Това съобщиха от компанията, цитирани от Bloomberg.

Програмата, която беше привлякла повече от 800 американски вестника от началото си през 2006 г., ще бъде преустановена на 28 февруари. Продажбите на реклама ще продължат до 31 март за клиенти, които вече са имали предвидени кампании.

„Някои рекламодатели постигнаха добри резултати“, казва Спенсър Спинел, директор на поделението за печатна реклама. „Но в растежа си е важно да се съсредоточим върху продукти, които могат да донесат печалба на възможно най-много хора и да разрешат най-важните проблеми“.

Google, която генерира най-голяма част от продажбите си чрез рекламите при онлайн търсене, се опита да разшири присъствието си и офлайн, продавайки печатна и телевизионна реклама. Рецесията обаче оказа влияние върху маркетинговите разходи, принуждавайки групата да забави плановете си за експанзия. Миналата седмица Google обяви, че ще съкрати около 100 работни места от отдела си за набиране на персонал, както и понижени очаквания за нови служители.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 16:48 | 02.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още