IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Редовните sms-потребители харчат най-много за безжични услуги

Техните сметки за мобилни услуги средно възлизат на 87 долара месечно за разлика от 75 долара средно за всички потребители на безжични услуги

10:05 | 04.12.08 г.
Редовните sms-потребители харчат най-много за безжични услуги

Американците, които редовно комуникират чрез sms-и, харчат най-много за безжични услуги, сочи проучване на изследователската компания Scarborough Research, цитирано от Mediapost.

Техните сметки за мобилни услуги средно възлизат на 87 долара месечно. За сравнение, общо потребителите на безжични услуги харчат средно 75 долара месечно. Вероятността да похарчат 150 долара и повече месечно за телефон е 46% по-висока при „sms-писачите“ в сравнение с останалите потребители.

Вероятността абонатите да са на възраст между 18 и 24 години е с 49% по-висока при групата на sms-потребителите за разлика от всички абонати на безжични услуги. Вероятността те да са от латиноамерикански произход е с 14% по-висока от тази за цялата популация от потребители, а вероятността да са от афроамерикански произход е с 24% по-висока спрямо същата база.

Тези данни са посочени като обяснение защо в Ел Пасо, Солт Лейк Сити, Далас и Мемфис най-активно се пращат текстови съобщения. 57% от абонатите на възраст на и над 18 години в Ел Пасо пращат sms-и за разлика от 48% от възрастните абонати средно за страната. 55% от абонатите в тези градове редовно използват опцията за пращане на съобщения от телефоните си.

Форт Майърс (Флорида), Чарлстън (Западна Вирджиния) и Гранд Рапидс (Мичиган) са местата, където най-малко се пращат sms-и. Потребителите на безжични услуги, които използват възможностите за изпращане на съобщение, са 36% във Форт Майърс и Чарлстън и 35% в Гранд Рапидс.

20% от „sms-писачите“ харчат повече от хиляда долара онлайн годишно, като този дял при всички потребители на безжични услуги е 17%. Когато не са онлайн или не пазаруват, вероятността при тях да са ангажирани с някакъв вид спорт или друго хоби е с 37% по-висока, отколкото при всички абонати.

Техните интереси отразяват младежката и активната им природа. Готовността за посещаване на професионално спортно събитие или хип-хоп концерт е съответно с 12% и 57% по-висока при тях, отколкото при всички потребители взети заедно.

„Изпращането на съобщения може да е в различна степен атрактивно за маркетолозите, защото обхваща млада, мултикултурна публика, но съобщенията може да дадат и инструмент за локално таргетиране за маркетолозите, които искат да достигнат до хората на определено място и в определен момент“, казва Гари Мео, старши вицепрезидент на Scarborough Research.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 16:22 | 10.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още