IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Щатските банки поддържат доверието на клиентите си с директен маркетинг

Предложенията, които се маркетират в нарастващия брой имейли до банковите клиенти, вече са за депозити, а не за кредити

16:26 | 01.12.08 г.
Щатските банки поддържат доверието на клиентите си с директен маркетинг

Банките в САЩ все по-интензивно използват директния маркетинг, за да противодействат на мрачните заглавия в общественото пространство, пише Mediapost. 

През третото тримесечие банките в страната са разпратили с 42% повече предложения на електронната поща на свои клиенти в сравнение с второто тримесечие. Освен това 53-те млн. оферти, изпратени през третото тримесечие на 2008 г., са почти два пъти повече от броя им през същия период за 2007 г.

До голяма степен за увеличението допринасят банките, които се опитват да уверят клиентите си, че парите им са на сигурно място, особено в период, когато много от банките и компаниите за финансови услуги сменят собственика си.

Банките все по-настойчиво се опитват да заздравят доверието на настоящите си клиенти, смята Памела МакХю, президент на Mintel Comperemedia, компанията, провела проучването. „Когато погледнем към всички сливания и поглъщания, които в момента текат, виждаме нови играчи и тенденцията при комуникацията е успокояване както на старите, така и на „новопридобитите“ клиенти“, казва МакХю.

Банките обаче са започнали да сменят предложенията си за кредити и ипотеки с предложения за продукти, ориентирани към спестяванията, например влогови сметки. Според проучването банките са изпратили 300 пъти повече предложения, ориентирани към спестяване, по електронната поща на настоящите си клиенти през третото тримесечие за разлика от второто. Директните оферти по пощата за чекова сметка са се повишили с 90% за същия период.

Въпреки че фокусът на банките е бил върху запазване на доверието на настоящите клиенти, те са използвали момента, за да засилят комуникацията си и в посока привличане на нови клиенти. Директните имейли до нови клиенти са се увеличили с 8% спрямо предходното тримесечие, установява проучването.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 05:02 | 08.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още