Над 78 млн. души са проследили изборната нощ в САЩ на 4 ноември по американските телевизии, показват данни на Nielsen. А голяма част от видеоматериалите от историческата нощ са качени в YouTube и продължават да се радват на огромен интерес.
Речта на Барак Обама, след като стана ясна победата му, е качена в интернет над 500 пъти и за 48 часа е гледана общо 7 млн. пъти, сочи информация на компанията за уебанализи Visible Measures.
За сравнение, предизборната реч на Обама „Един по-съвършен съюз“ („A More Perfect Union“) е била качена в мрежата 100 пъти от май месец насам и е гледана за периода 7,33 млн. пъти.
Речта на сенатор Джон Маккейн е била качена 180 пъти и е генерирала 1 млн. гледания.
В тези числа не са включени видеата в сайтовете на телевизии (например CNN.com или MSNBC.com), нито от сайта Hulu.vom, промотиращ клипове с речите и на двамата главни герои от изборната нощ. Тоест броят на реалните гледания на речите на Обама и Маккейн е по-голям.