IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

67% от онлайн търсенето е предизвикано от офлайн медии

37% от хората, които са били „тийзнати” от телевизионна реклама, търсят рекламирания продукт в интернет търсачките

13:25 | 06.11.08 г.
67% от онлайн търсенето е предизвикано от офлайн медии

Около 67% от онлайн търсенето е предизвикано от офлайн медии, сочат данни на iProspect. Това означава, че без интернет е много по-трудно да се стигне до крайния клиент, каза по време на уеб семинар Момчил Миков от медийната агенция Media Direction, част от BBDO Sofia.

Така например 37% от хората, които са били „тийзнати” (бел. ред. от англ. tease – шегувам се, закачам, дразня) от телевизионна реклама, търсят рекламирания продукт в интернет търсачките. Често обаче в интернет не намират същия продукт, а на конкурента. Следователно ако искаш максимално оптимизирана реклама, интернет е задължителен канал, обобщи Миков.

Той обсъди необходимостта от обратна връзка с потребителите и начините за онлайн комуникация с тях, като сред традиционните посочи корпоративните сайтове и форумите. Сред по-нестандартните начини са създаването на продуктов профил в социална мрежа, спонсориране на група в социална мрежа, рекламни игри, анкети и други.

Едва 14% от хората вярват на рекламните послания, докато 90% вярват на приятели или на персонално познаване на продукта, каза Миков, цитирайки данни на Proximity Worldwide.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 10:58 | 04.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още