IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

В България има само 25-30 корпоративни блога

У нас все още е новина, ако някоя компания си направи блог, смятат експерти

08:42 | 05.11.08 г.
В България има само 25-30 корпоративни блога

В България към момента има само 25-30 корпоративни блога, като по-голямата част от тях са на IT и маркетинг компании, каза по време на уеб семинар, съпътстващ конкурса „БГ Сайт” Горица Белогушева, управляващ директор на компанията за интернет маркетинг ComOn. У нас все още е новина, ако някоя компания си направи блог, коментира тя.

По думите й за разлика от корпоративния сайт, в блога си компанията може да поддържа по-неформална атмосфера.

Принципно всяка компания има нужда от блог, ако има какво да каже и кой да го каже, каза Белогушева.

Важна особеност е, че наличието на корпоративен блог изравнява възможностите между малки и големи фирми.

Не трябва да се забравя, че блогът е дългосрочно занимание, добави тя. Честотата, с която се качва ново съдържание също е важна, като веднъж седмично е добре, каза в отговор на въпрос Белогушева.

Като пример за известни корпоративни блогове в глобален мащаб тя посочи тези на Coca-Cola, Boeing, Google.

Тя даде и своеобразна „рецепта за успех” на блоговете – те трябва да комбинират смелост, честност, откритост, разговор, грижа за блога и потребителя и удоволствие.

Вижте наградените от конкурса БГ Сайт 2008

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 13:33 | 10.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още