Сайтовете от групата на Инвестор.БГ АД регистрират среден ръст на уникални посещения и импресии от 6% през месец септември спрямо август, а пазарният дял на база реални потребители надвишава 51%. Това на практика означава, че през миналия месец сайтовете на компанията са достигнали до всеки втори потребител в България, става ясно от последните данни на агенцията за проучване на онлайн аудиторията Gemius.
По информация на агенцията през септември потребителите на интернет в България са преминали границата от 3 милиона души, а обемът на онлайн рекламата на родния пазар е нараснал през тази година с около 100%.
Start.bg – тематичният онлайн каталог от портфолиото на компанията, успява да привлече с 15% повече реални потребители за месец септември спрямо месец август, както и да увеличи с 34% импресиите си за същия период. Проектът се нарежда на второ място в класация на 10-те сайта, притежаващи най-голям дял от интернет аудиторията в България за месец септември.
Teenproblem.net – предпочитаното от тийнейджърите място в българското уебпространство, на свой ред поставя рекорд, като реализира ръст на реалните потребители от 34%.
Сайтът за бизнес и финансова информация и флагман на групата Investor.bg пък е лидер по престой на потребителите си, като регистрира ръст от почти 20% в това отношение (което означава, че за месец септември един потребител средно е престоявал на сайта по 53 минути).
Портофлиото на Инвестор.БГ включва: медийните сайтове Investor.bg, Dnes.bg, Tialoto.bg, Automedia.bg, Blog.bg, Teenproblem.net, Gol.bg, Nasamnatam.com, Rss.bg; най-големия онлайн каталог Start.bg, проектите Netkelner.bg, Snimka.bg, Aha.bg, Mp3.bg, сайтът за търсене и предлагане на работа Rabota.bg, социалната мрежа Zip.bg и сайтът за здраве Puls.bg.
Свързани компании: