IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Над 1,4 млрд. долара реклама ще привлекат социалните мрежи в САЩ за 2008

Двете най-големи социални мрежи - MySpace и Facebook – заедно очакват да привлекат 72% от общите рекламни разходи в сегмента

12:21 | 09.10.08 г.
Автор - снимка
Създател
Над 1,4 млрд. долара реклама ще привлекат социалните мрежи в САЩ за 2008

Социалните мрежи се нареждат сред най-популярните интернет дестинации в Щатите, особено за по-младата публика, като маркетолозите ще продължат да търсят начини да достигат до потребителите на тези сайтове, прогнозират от eMarketer.

Двете най-големи социални мрежи - MySpace и Facebook – заедно очакват да привлекат 72% от общите рекламни разходи в сегмента в страната през тази година, които пък се очаква да достигнат 1,43 млрд. долара.

Рекламата във всички останали онлайн социални мрежи (включително общите социални мрежи, нишовите и създадените с маркетингови цели) се очаква да достигне 370 млн. долара за 2008 г.

Онлайн приложенията за комуникация и забавление, които често се използват от социалните мрежи, пък ще привлекат 40 млн. долара рекламни приходи тази година спрямо 15 млн. долара през 2007 г.

Рекламни разходи в социални мрежи в САЩ:
 


 
2007 2008
MySpace $505 млн. $755 млн.
Facebook $140 млн. $265 млн.
Други социални мрежи $260 млн. $370 млн.
Приложения $15 млн. $40 млн.
Общо $920 млн. $1430 млн.

Източник: eMarketer

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 00:47 | 12.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още