Общо 63% от маркетинг мениджърите, участвали в проучване на Epsilon, казват, че са увеличили разходите за дигитален маркетинг през 2008 г. Същевременно 59% отговарят, че се намалили разходите за традиционен маркетинг.
В проучването са участвали 175 маркетинг мениджъри в САЩ. Макар и броят им да не голям, нито проучването да е глобално, данните потвърждават една текуща тенденция - разходите за дигитален маркетинг и реклама се увеличават, докато тези за традиционен маркетинг и реклама се свиват, пише eMarketer.
Общите разходи за реклама в Щатите изглежда ще бъдат засегнати от разпростирането на кризата върху цялата икономика, като близо две трети от участниците в проучването очакват те да паднат.
Проучване на American Marketing Association, проведено през юли, също прогнозира двуцифрен ръст на разходите за интернет маркетинг в Щатите и малък ръст на разходите за традиционна реклама през следващите 12 месеца.