IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Олимпиадата вдигна трафика на спортните сайтове в САЩ

Общо 42,3 млн. американци са влизали в спортни сайтове от работното си място през август

11:28 | 03.10.08 г.
Олимпиадата вдигна трафика на спортните сайтове в САЩ

Интересът към Олимпийските игри в Пекин и началото на футболния сезон в САЩ доведоха през август до ръст от 26% на трафика на спортните сайтове, посещавани от работното място, сочат данни на Nielsen Online, цитирани от Ройтерс.

Броят на уникалните посетители, които влизат в спортни сайтове от своите офиси, нараства до 42,3 млн. през август, спрямо 33,4 млн. миналата година.

„Заради интереса към Олимпиадата и началото на сезона на колежанския и професионалния американски футбол август беше натоварен месец за спортните фенове онлайн. Интернет предлага достъп до новини, резултати и видео 24 часа 7 дни в седмицата и феновете демонстрираха силен апетит за информация за спортисти и отбори“, обясняват от анализаторската компания.

Специално създаденият за Олимпиадата сайт на NBC Universal е посетен от 20% от активните интернет потребители на работа, или малко над 13,8 млн. уникални посетители, сочат данните. Тези посетители са оставали по-дълго на сайта, като се прекарвали средно по 57 минути и 7 секунди на него.

Yahoo Sports е номер 1 онлайн спортна дестинация, що се отнася до достъп от служебното място, като е привлякъл 18,7 млн. посетители, над два пъти повече от миналата година.

На второ и трето място се нареждат ESPN на Walt Disney и FOX Sports на MSN с 11,9 млн. и 7,7 млн. посетители съответно.

Друга причина за нарастването през август е ръстът на жените посетители. Броят на уникалните посещения от жени нараства с 37%, спрямо повишение от 21 на сто при мъжете.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 20:49 | 16.08.22 г.
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още