Американският гигант Walt Disney си осигури ангажименти за рекордните 9 млрд. долара от рекламодатели за фискалната 2022-2023 г., тъй като търсенето на събития на живо нараства, както и предвид очакваната услуга с реклами в стрийминг платформата Disney+, предава Ройтерс.
Disney+, ESPN+ и Hulu са донесли 40% от общите ангажименти, посочва Disney.
Развлекателният гигант заложи на спорта и събитията на живо след затишието, предизвикано от пандемията, в опит да смекчи проблемите с рекламните продажби, които са подложени на натиск от рекордната инфлация и геополитическите сътресения.
Конкурентът NBC Universal има предварителни рекламни ангажименти за над 7 млрд. долара за следващата фискална година, писа Ройтерс през юни.
През последната година и половина Disney разшири правата си върху Националната футболна лига (NFL), Уимбълдън и Australian Open. Освен това поднови правата за популярната FA Cup и за други събития, които излъчва в ESPN+.
Миналата седмица компанията заяви, че от 23 август ще повиши таксата за абонамент за ESPN+ с 43% до 9,99 долара.