IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Amazon се бори със свиването на приходите с втори Prime Day за 2022 г.

Компанията вече е уведомила търговците, с които работи, за плановете си

10:17 | 28.06.22 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка:&nbsp;David Paul Morris/Bloomberg</em></p>

Снимка: David Paul Morris/Bloomberg

Американският интернет гигант Amazon планира да проведе второ събитие за пазаруване, насочено към членовете на абонаментната му програма Prime. То ще се случи през четвъртото тримесечие, разкрива корпоративно известие, разгледано от CNBC.

Това е първият път, в който компанията ще проведе две такива събития в една година. Решението става ясно в момент, в който Amazon се подготвя за Prime Day на 12 и 13 юли – годишната голяма разпродажба, която цяли привличането на нови абонати.

Наскоро компанията е започнала да уведомява външните търговци, с които работи, че предстои Prime Fall. Тя прави това през вътрешния си търговски портал, наречен Seller Central. В известието не се посочват никакви дати, но има инструкции към търговците да подадат ограничени във времето оферти до 22 юли, доста по-рано от събитието през четвъртото тримесечие.

„Събитието Prime Fall е ексклузивно за Prime събитие за пазаруване, задаващо се през четвъртото тримесечие“, гласи текстът. „Подайте препоръчани Lightning Deals за събитието, за да имат шанс офертите ви да бъдат избрани!“, се казва още.

Есенното събитие може да помогне за генерирането на допълнителни приходи от продажби на Amazon, която през април обяви, че е записала най-слабия ръст на тримесечните си приходи от пукането на дотком балона през 2001 г. Освен това може да е от полза на търговците, които да се разделят с част от излишния инвентар, който са натрупали, докато инфлацията оказва натиск върху купувачите и те насочват разходите си в други посоки.

Анализатори не крият опасенията си, че Prime Day е загубил инерцията, която някога имаше, като посочват забавящия се ръст на приходите от продажби, по-малките поръчки и по-слабата промоция на уебсайта на Amazon. В понеделник анализатори на Jefferies прогнозираха, че Prime Day ще допринесе с 8,1 млрд. долара брутен обем на продажбите тази година, което „отговаря на лятното събитие от миналата година“.

Amazon все повече гледа отвъд Prime Day за привличането на купувачи, като пуска оферти, фокусирани върху конкретни категории. През миналия октомври например гигантът в онлайн търговията проведе първото си събитие за разкрасителни продукти, а през май имаше друго, насочено към продажбите на продукти за домашни любимци.

Говорител на Amazon е отказал да коментира втория Prime Day за тази година, за който първи писа Business Insider.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 06:21 | 14.09.22 г.
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още