IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Xiaomi залага на нова стратегия в продажбите в България

Компанията ще предлага част от устройствата си в магазините на Kaufland

14:34 | 17.06.22 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка:&nbsp;Qilai Shen/Bloomberg</em></p>

Снимка: Qilai Shen/Bloomberg

Китайският технологичен гигант Xiaomi разширява стратегията си за продажби с ново партньорство с веригата магазини Kaufland в България. 

Компанията ще предлага част от своите IoT (интернет на нещата) устройства в магазинната мрежа на своя партньор, а първата им кампания, включваща отстъпки след трупане на виртуални точки от покупки, ще започне на 21 юни и ще продължи шест седмици. Това обявиха представители на компаниите пред медиите. Планираните отстъпки са до 35-40 процента, уточниха от Kaufland.

Ходът е важен за Xiaomi, която в момента е номер две на пазара на смартфони в България, защото има шанс да тласне нагоре продажбите на IoT устройствата ѝ, като прахосмукачки, умни гривни, кантари и други свързани устройства за дома, както и електрическите ѝ тротинетки.

От години Xiaomi изгражда голямо портфолио от различни устройства, които предлага както в собствените си магазини, така и в търговските обекти на свои партньори. Това обаче е първото ѝ партньорство с верига хранителни магазини и показва желанието на компанията за още по-голяма експанзия на българския пазар.

В обектите на Kaufland продуктите на Xiaomi попадат в обособени за тях зони, в които клиентите могат да научат повече за тях, за отстъпките и точките, които са нужни за отключване на специалните ценови предложения.

През май Xiaomi отчете 73,35 млрд. юана (10,85 млрд. долара) приходи за тримесечието до 31 март, което се оказа под очакванията на анализаторите. Резултатите бяха повлияни от строгите рестрикции заради възраждането на Covid-19 в Китай и продължаващия недостиг на чипове. Компанията продължава да генерира по-голямата част от приходите си от продажбата на смартфони, но продължава активно да промотира и другите си устройства. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 02:32 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още