Дигиталното търсене на модни и луксозни марки се очаква да нарасне от сегашните си ниски нива и да доведе до допълнителни продажби за индустрията, които могат да достигнат 50 млрд. долара до 2030 г., твърди Morgan Stanley.
„Приходните потоци от дигитални източници на луксозните брандове са пренебрежимо малки... Смятаме, че това ще се промени“, пише стратегът в американската инвестиционна банка, цитиран от Ройтерс.
„Развитието на метавселената вероятно ще отнеме много години. Въпреки това незаменимите токени (NFT) и социалният гейминг (онлайн игри и концерти, посещавани от аватарите на реални хора) представляват две по-краткосрочни възможности за луксозните марки“, допълва той.
Според Morgan Stanley незаменимите токени и социалният гейминг могат да разширят пазара, на който оперират луксозните групи, с повече от 10% за осем години и да подкрепи печалбата на индустрията преди данъци и лихви с около 25%.
Посочвайки как един на всеки петима геймъри в Roblox обновява аватарите си ежедневно, банката допълва, че луксозните брандове проучват редица възможности за съвместна работа с платформите за игри и метавселена.
Освен това допълва, че скорошната продажба на девет незаменими токена от Dolce & Gabbana за 5,7 млн. долара, макар и малка, подчертава огромния потенциал на виртуалните и хибридните луксозни стоки за следващите години
преди 3 години Да продаваш картинки на комплексирани лузъри от реалния свят, търсещи алтернатива, място-където ще са значими....измислили са го, признвам. Лошото е, че тия повече никога няма да бъдат активни в реалния свят. Изключително опасен психолочен наркотик е това, обществото ще съжалява горчиво един ден за това. отговор Сигнализирай за неуместен коментар