Загубата на компанията за доставка на храна DoorDash се е увеличила повече от очакваното през второто тримесечие, след като американската компания похарчи повече, за да разшири бизнеса си в международен план и на населения пазар на хранителни стоки по време на пандемията, предава Ройтерс.
Компанията обяви, че общите ѝ разходи са нараснали повече от два пъти до 1,34 млрд. долара, засенчвайки ръста на приходите. Новината доведе до 5% понижение на стойността на акциите ѝ по време на следборсовата търговия.
Търсенето на доставки на продукти от съществено значение остана голямо по време на здравната криза, което накара DoorDash да сключи нови партньорства с компаниите PetSmart, Albertsons и производителят на растително базирани продукти, имитиращи месни, Beyond Meat.
Освен това компанията засили присъствието си извън основния си пазар САЩ, като направи експанзия в Канада, Австралия и Япония.
Въпреки че това помогна на компанията да надмине очакванията със своя 83% ръст на приходите до 1,24 млрд. долара, тя загуби по 30 цента на акция, което се оказа повече от прогнозата за загуба на 20 цента на акция по данни на Refinitiv.
Освен това компанията заяви, че очаква брутната стойност на поръчките в магазина ѝ за цялата година – метрика, оценяваща стойността на всички поръчки в приложението и всички абонаментни такси – на между 39 млрд. и 40,5 млрд. долара. Преди година тя прогнозира между 35 млрд. и 38 млрд. долара.