Компанията за корпоративен софтуер Salesforce обяви, че ще пусне собствена стрийминг платформа – Salesforce+, която ще включва оригинално съдържание, насочено към компании и професионалисти, предава Ройтерс.
Компанията заяви, че нейно собствено студио е разработило и продуцирало основното съдържание за стрийминг услугата, която ще дебютира на събитието ѝ Dreamforce през септември.
Услугата, която е планирана като бизнес медийна платформа за разлика от стрийминг опциите, предлагани от Walt Disney и Netflix, ще включва преживявания на живо, оригинални сериали и подкасти.
Каталогът със съдържание включва “Connections” с участието на маркетолози от компании като IBM, Levi’s и GoFundMe, както и “The Inflection Point” – продукция с главните изпълнителни директори на марки като Coca-Cola, PayPal и Ford Motor.
Междувременно на пазара на стрийминг услуги компаниите продължават битката си за вниманието и парите на зрителите.