Facebook обедини усилия с френския разработчик на видео игри Ubisoft Entertainment за подсилване на облачната гейминг платформа на интернет гиганта с популярни заглавия като „Assassin’s Creed”, съобщи компанията на Марк Зукърбърг, цитирана от Ройтерс.
Facebook Gaming в момента има 25 игри, в това число „Roller Coaster Tycoon Touch” на Atari и „Lego Legacy Heroes Unboxed” и „Dragon Mania Legends” на Gameloft.
Facebook твърди, че благодарение на партньорството с Ubisoft нейните потребители ще имат достъп до заглавия като „Hungry Shark Evolution”, „Hungry Dragon” и блокбъстър франчайза „Assassin’s Creed”.
Базираната в Сан Франциско компания заяви още, че нейните игри в облачната стрийминг услуга вече са достъпни за над 98% от населението на Съединените щати. Междувременно е започнало предлагането и в Канада и Мексико, а до началото на следващата година услугата ще достигне Западна и Централна Европа.
През октомври Facebook пусна безплатна облачна гейминг функция в своята социална мрежа, позволявайки на потребителите да стриймват и играят игри, без да е необходимо да ги свалят.