Samsung разширява предложенията си в областта на уредите за дома и показа новите участници в продуктовото портфолио, носещо името Bespoke.
На онлайн събитието Bespoke Home 2021, проведено във вторник, южнокорейският технологичен гигант разкри визията си за променящия се дом предвид пандемията и новите нагласи на потребителите. Според проучвания на компанията потребителите търсят все повече мултифукционални решения за дома, тъй като прекарват повече време вкъщи и съчетават в едно пространство личния и професионалния си живот. Освен това пандемията е довела до по-голям фокус върху хигиената на дома.
В тази връзка Samsung обяви, че хладилникът Bespoke, чийто дизайн може да бъде персонализиран, така че да пасне на интериора, ще бъде пуснат в Северна Америка, Латинска Америка, Европа и Близкия изток, както и в определни региони на Азия и Африка.
Идеята на компанията е да даде на потребителите възможност да избират между 20 оригинални цвята и различни модели на хладилника, които могат да се комбинират. В Европа ще се предлагат модули с една врата или две врати с фризер с долно монтиране, а целта е всеки да може да избере уреда по начин, който да се съчетава добре с останалата част от дома.
Предвид тенденцията хората да прекарват много повече време у дома заради Covid-19 Samsung залага и на серия от лайфстайл уреди. Сред тях попадат пречиствател за въздух, който улавя на 99,97% частиците, алергените и замърсителите във въздуха, както и Cube – модулна система за хладилно съхранение в различни от кухнята помещения.
ShoeDresser пък е ново предложение, което се грижи за поддръжката на обувките, като ги дезодорира и изсушава, използвайки мощна въздушна струя и UV лъчи.
Сред предложенията попада и пречиствател за вода, който се поставя под мивка с единичен кран или с множество кранове.
В центъра на стратегията на Samsung стои платформата за SmartThings, осигуряваща свързаност между устройствата в дома чрез използването на автоматизация и на изкуствен интелект.