Медийната компания Discovery отчете по-малка от очакваното тримесечна печалба, след като увеличи инвестициите в своята стрийминг платформа. Новината изпрати цената на акциите ѝ с 8% надолу преди началото на борсовата сесия в САЩ, предава Ройтерс.
Въпреки че през тримесечието Discovery спечели от възстановяването на рекламните приходи в мрежата ѝ, надпреварата за задържане на платените абонати на особено конкурентния пазар на стрийминг услуги, в който попадат Netflix и Disney+, са изисквали по-високи инвестиции в съдържание.
Общите разходи на Discovery са нараснали с 26% до 2,40 млрд. долара през трите месеца, завършили на 31 март.
Общият брой на платените абонати е достигнал 13 млн. в края на първото тримесечие, благодарение на пускането на стрийминг услугата Discovery+, която се появи на пазара на 4 януари, посочва компанията.
Discovery твърди, че в момента има 15 млн. абонати, които си плащат за стрийминг.
Нетната печалба е потънала с 62,9% до 140 млн. долара, или 21 цента на акция. Тя не е успяла да изпълни прогнозата на анализаторите за 65 цента на акция по данни на Refinitiv.
Въпреки това приходите са се увеличили с 4 на сто до 2,79 млрд. долара, оказвайки се над очакванията на Wall Street за 2,78 млрд. долара.