Съобщенията превъзхождат останалите комуникации във всяка от тези области. Изпращането на съобщение може да бъде по-евтино през специализираните платформи, отколкото с традиционен SMS. Също така тези платформи имат доста по-висок процент на отваряне от този на имейлите – с около 75% според проучване, което е над 45 пъти по-високо от имейла и близо 3 пъти повече от това на известията. Съобщенията, изпращани чрез платформи също предлагат повече знаци от традиционния SMS – в някои случаи стигат до 1000 срещу само 160 в SMS в зависимост от езика на въвеждане.
Макар съобщенията да са страхотен избор при комуникация с клиенти, те все още могат да са снизходителни към този начин на общуване с вашия бизнес. Нека прегледаме някои от техните притеснения и как може да се отнесете към тях.
Клиентът е в центъра: опровергаване на страховете на потребителите, предизвиквайки повече поводи за общуване
Сигурността винаги ще бъде най-сериозното притеснение за повечето клиенти. Стига да използвате платформа за съобщения, която да отговаря на всички гореспоменати изисквания за сигурност, тяхното съзнание ще бъде в покой.
Другото сериозно притеснение е дали субектът им на комуникация е наистина компанията, за която се представя. Някои платформи за съобщения взимат нужните мерки, за да проверят това – например подателят на съобщението ще излиза не просто като телефонен номер, а с името на компанията. Също така подателят ще притежава свой собствен профил с информация за компанията като официално лого, физически адрес, телефонен номер, ако искате да се свържете с тях, и синя отметка, която да потвърди техния статут на официален бизнес партньор.
На последно място, потребители могат да бъдат сигурни , че техните съобщения ще останат конфиденциални след като пристигнат на устройствата им. Това е така, защото най-защитените платформи за съобщения в бизнеса не показват съдържанието на съобщението на заключен екран – вместо това потребителят вижда „1 ново съобщение“. След като отключи устройството и отвори приложението, може да прочете това съобщение, в зависимости от настройките на вашето устройство.
Всичко се свежда до това да бъде дадена нужната увереност на клиентите, за да се чувстват комфортно да получават съобщения по този начин. Щом го получат, ние сме сигурни, че ще приемат съобщенията за основен инструмент на комуникация с бизнесите по един по-безопасен, бърз и удобен начин и за двете страни.