IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Българска чатбот програма прави експертиза на тема Covid-19

В момента работата на Skilly е съсредоточена при превенцията, съобщи основателят й Росен Живков

11:54 | 26.03.21 г.
<p>
	<em font-size:="" pt="" style="color: rgb(102, 102, 102); font-family: ">Снимка: Investor.bg&nbsp;</em></p>

Снимка: Investor.bg 

Skilly е българска чатбот платформа, която създаде тематичен чатбот, информиращ потребителите за Covid-19 - каква е разликата между коронавирус и грип, как да се предпазим от заболяването, кога да потърсим лекар. За иновативния информационен канал съобщи в “Bloomberg TV Bulgaria Интервю” Росен Живков, основател на Skilly.


Той обясни, че обработката на информацията за създаването на бота е отнела около месец, като са използвани данни на Световната здравна организация. “Валидирали сме информацията и с експерти, които да потвърдят, че насоките са коректни”, отбеляза експертът.

По отношение на бизнес модела Живков обясни, че Skilly е платформа за създаване на чатботове и Covid-19 е само един от тях. Конкретно този чатбот е предоставен за ползване на обществото и институциите безплатно.

Живков посочи, че чатботовете могат да бъдат приложени в решаването на множество проблеми, като здравето е един от тях и изтъкна, че в момента работата върху чатбота е по-скоро съсредоточена при превенцията. 

“Вече видяхме, че когато имаш силна имунна система и организмът е силен, той лесно може да се пребори с вируси... Разработката ни е свързана с превенция, с прием на витамини и минерали, така че да се подсили имунната система”, обясни основателят на Skilly.

Според него една от най-големите слабости на всеки чатбот е начинът, по който се комуникира.

“Чатботът по-скоро трябва да се приема като много бърза машина, а не като лекар, на когото да се изредят всички симптоми и да каже какво трябва да се направи”, поясни Живков.

Той разкри, че създаването на чатбота не е имало нужда от финансиране, а само от работа, тъй като не е била необходима допълнителна софтерна разработка.

Основателят на Skilly отбеляза, че има много области, в които бизнесът има нужда от подобен софтуер, включително в сферата на обслужването на клиенти, тъй като чатботът пести работа и дава много бързи отговори на хората, които имат проблем от дадено естество.

През какви канали може да се ползва Skilly? На кои сайтове може да се потърси информация от чатбота? 

Вижте целия разговор във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria.

Видеа с всички гости на рубриката “Bloomberg TV Bulgaria Интервю” гледайте тук.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 17:09 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още