Британският стартъп за доставка на храна Deliveroo се подготвя да разкрие плановете си за първично публично предлагане в Лондон на 8 март, предаде Sky News, без да разкрие откъде разполага с тази информация.
Плановете за точното време подлежат на промяна, което означава, че датата 8 март все още не е окончателна, допълва медията, цитирана от Bloomberg.
Deliveroo не може да коментира спекулации, заяви говорителката на компанията Ромили Денис.
След като първоначално се сблъска с проблеми в началото на блокадата, подкрепената от Amazon Deliveroo получи тласък през останалата част на годината, тъй като потребителите избягваха супермаркетите и си поръчваха храна и продукти вкъщи. През септември Bloomberg News писа, че компанията планира да се насочи към публичния пазар.
Листването на Deliveroo ще се случи в момент на нараснала IPO активност в Лондон, най-натовареният европейски пазар тази година. Скорошните първични публични предлагания включват производителя на обувки Dr. Martens, който записа ръст при дебюта си миналия месец след предлагане за 1,8 млрд. долара, докато фирмата за виртуални поздравителни картички и подаръци Moonpig Group се листна на борсата само преди две седмици.
В останалата част от Европа онези, които печелят от бума на онлайн пазаруването, свързан с пандемията, също се насочват към публичните пазари. Полската InPost направи успешно IPО, което се състоя в Амстердам в края на януари. Дигиталния дилър на стари автомобили Auto1 Group набра 1,8 млрд. евро във Франкфурт този месец.
През януари Deliveroo заяви, че е набрала над 180 млн. долара в рамките на последния си кръг на финансиране, който я е оценил на над 7 млрд. долара. Това може да постави IPO-то в списъка с най-големите листвания в Европа тази година.
Според Sky News JPMorgan Chase & Co. и Goldman Sachs Group ще водят първичното публично предлагане.