IAB България, най-голямото сдружение на медии, агенции и технологични компании, отговорни за дигиталния бизнес в България, започва приемането на заявки за шестото издание на IAB MIXX Awards 2021. Условията за участие в конкурса изискват кампаниите да са осъществени в периода ноември 2019 година – декември 2020 година. Крайният срок за подаване на кандидатури за IAB MIXX Awards 2021 е 10 март 2021 г., съобщиха организаторите.
Новото в предстоящото издание на конкурса са 4-те нови категории с които общия брой категории става 20, като обхващат много по-широк спектър от възможности за измерване на ефективността на една кампания в дигитална среда. Проектите ще бъдат оценявани от изцяло международно жури от два съдийски състава, фокусирани в направленията „Стратегия и цели“ и „Тактики и инструменти“ изтъкнати ескперти и професионалисти от дигитална индустрия.
Техническа комисия е също нова част от предстоящите IAB MIXX Awards 2021, която ще следи за спазване на правилата по подаване на заявки, комисията ще включва доказани специалисти, които са запознати с формата.
Ключови дати за IAB MIXX 2021:
Участват кампании, реализирани в периода ноември 2019 г. – декември 2020 г.
Срокове за подаване на заявки:
Супер ранна заявка: от 05.12.2020 до 10.01.2021г.
Ранна заявка: от 11.01.2021 до 31.01.2021г.
Стандартна заявка: от 01.02.2021г. до 28.02 2021г.
Късна заявка: от 01.03.2020г до 10.03.2021г.
Церемонията за обявяване на победителите и връчване на наградите: 30 март 2021 г. в Sofia Event Center.
Медия партньори: BTV Media, Нет Инфо, Икономедиа, Investor, сп.Мениджър, Медийна група България, SBB Media, Булевард България
За повече информация и участие в конкурса: https://mixx.bg/