Повод за коментара му са плановете на компанията за листване на борсата.
“Bumble преди години не беше толкова известно приложение, а вече е най-голямото след Tinder”, посочи Чаушев.
Той информира, че Tinder има около 7,5 милиона активни потребители на месечна база, според данните в САЩ, а тези на Bumble вече са близо 6 милиона.
“Match Group - компанията майка на Tinder, се листна на борсата в САЩ през 2015 г., като акциите ѝ са поскъпнали с над 500% оттогава насам”, отбеляза експертът.
Чаушев посочи, че Tinder е сравнително устойчива, но притеснително при показателите ѝ е дългът, с който тя финансира агресивната си експанзия.
“Подобни приложения генерират приходи сравнително трудно, тъй като потребителите не използват само едно от тях”, коментира анализаторът и изброи няколко интересни подхода на компаниите в тази насока.
Вижте целия разговор във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria.
Всички гости на предаването "Бизнес старт" може да видите тук.