NBCUniversal, която е собственост на Comcast, утре ще пусне своята нова видео стрийминг услуга Peacock, залагайки на ниска цена в замяна на ограничаване на рекламите. Целта е да се привлекат ценово ориентираните потребители, които търсят алтернатива на по-скъпите конкурентни предложения, пише Wall Street Journal.
Платформата е изправена пред няколко предизвикателства. Тя не само се присъединява към стрийминг войната с месеци, ако не и с години закъснение, но и дебютира без планираното си ключово събитие – Летните олимпийски игри в Токио, които бяха отменени за 2021 г.
Голяма част от оригиналното ѝ съдържание все още не е готово заради прекъсванията в работата заради коронавирусната пандемия. Освен това, когато се появи, Peacock няма да е достъпна в два от най-големите стрийминг играча – Roku и Amazon.com, които контролират голяма част от пазара.
„Това е ужасно населен пазар и за Peacock ще бъде трудно да пробие“, коментира Крейг Мофът, анализатор в компанията за медийни проучвания MoffettNathanson.
Peacock Premium, която ще струва или 5 долара месечно с реклами, или 10 долара без реклами, включва над 20 хил. часа съдържание, което е почти двойно на очакваното, когато тя беше обявена през януари. Ще се предлага и безплатна версия с половината съдържание.
Председателят на Peacock Мат Щраус заяви, че има търсене на по-евтини, включващи реклами стрийминг услуги, особено в момент, в който хората прекарват повече време у дома.
Повече новини за технологии можете да научите от видеото на Bloomberg TV Bulgaria.