Apple проучва възможностите да засили своята нова телевизионна услуга, включително чрез сделки със собственика на франчайза за Джеймс Бонд MGM Holdings и с придобиването на права за спортни събития, твърдят източници на Wall Street Journal, запознати с въпроса.
Директори от Apple са се срещнали с представители на MGM и Pac-12 Conference тази година, докато технологичният гигант обмисля начините да направи по-привлекателни свoето приложение Apple TV и TV+, струваща 4,99 долара месечно услуга, която се появи миналия месец с девет оригинални програми.
Стрийминг услугата има и обновено телевизионно приложение, което предлага абонаменти за Disney+ и HBO, а Apple получава дял от приходите.
Въпреки че преговорите с MGM и Pac-12 са били предварителни и тепърва предстои да напреднат, те показват, че Apple е отворена към сключването на споразумения за милиарди долари за съдържание, което да подкрепи телевизионната ѝ услуга. Сделка с Pac-12 би била първата крачка на Apple в посока предаване на спортни предавания на живо.
Компанията на Тим Кук се опитва да навакса в телевизионната надпревара с Amazon.com и други, които искат да изместят традиционните кабелни оператори като доминиращи медийни услуги в домовете на хората. Потребителите се насочиха към услуги като Netflix, докато се отказват от отношенията си с кабелните оператори.
Amazon и Appe се опитват да увеличат приходите си, като продават абонаменти за собствените им видео стрийминг услуги и дори за конкурентните такива.
Amazon Prime Video беше пусната през 2006 г. и се превърна в място за продажба на абонаменти за канали като Showtime и Starz с прогнозирани приходи от абонаменти в размер на 2,6 млрд. долара, твърдят от BMO Capital Markets.