Стрийминг гигантът Netflix ускорява растежа си в чужбина, а бизнесът му в азиатско-тихоокеанския регион се радва на най-голям ръст на броя абонати и на приходите сред всички региони през последните три години, пише CNBC.
В документи, подадени към властите в понеделник, компанията разкрива подробности за международния си бизнес преди отчета си за четвъртото тримечие, който ще излезе през януари и за първи път ще покаже приходите и абонатите по региони.
Netflix даде доста подробности на инвеститорите, публикувайки исторически данни за приходите от стрийминг, броя на абонати и средните приходи от абонамент за стрийминг по регион за всяко тримесечие през 2017 г. и 2018 г., както и за първите три тримесечия на 2019 г.
В азиатско-тихоокеанския регион, който, е най-малкият на компанията, приходите са скочили със 153% от края на третото тримесечие на 2017 г. до края на същото тримесечие през 2019 г. Броят на абонатите се е увеличил със 148% през периода.
Растежът в Европа, Близкия изток и Африка също се е ускорил. Абонаментите в региона са нараснали със 132% отново за същия период., а приходите от абонаменти - със 105%.
В Латинска Америка, където компанията твърди, че присъства в 33% от домовете с широколентов интернет, приходите от стрийминг са скочили със 71% от края на третото тримесечие на 2017 г. до края на третото тримесечие на 2019 г. За същия период броят на абонатите е нараснал с 61 на сто.
Netflix се фокусира все повече върху международния си бизнес, докато на пазара на стрийминг услуги се появяват все повече играчи.