През 2012-2013 г., когато навлязоха масово мобилните устройства, беше ясно, че игрите ще бъдат голяма част от приложенията, които хората ще използват за забавление. Игрите, предпочитани най-често от най-изявените потребители, са много по-дълбоки, с история и дълги. Игрите на мобилните устройства и месинджъри се характеризират с много по-къси сесии. Това мнение изрази Петър Добрев, съосновател на Chobolabs, в предаването "Бизнес среща" на Bloomberg TV Bulgaria.
"Играта е безплатна, но който иска да напредва по-бързо или неговият герой да изглежда по-различен начин, има възможност да плати с реални пари или с такива, които печели от играта", поясни той.
По думите на Добрев в самото начало инвестициите в компанията му са били лични.
"Впоследствие основната ни инвестиция беше от фондове за рисково инвестиране в Силициевата долина, информира той и обясни, че инвестициите са влезли под формата на акции в компанията. – Купувачът е лидер на игри за месинджъри. Сървърните части, както и и част от технологията, която захранва игрите, сега са основата на технологиите в новата компания.”
Добрев уточни, че стриймингът на игри е интересно явление. Той обособи два типа стрийминг – когато даден човек играе или демонстрира дадена игра, ниво или стратегия, и в същото време, когато стриймва на своите последователите. "Има и друг тип стрийминг – когато ти играеш дадена игра без устройството за това", добави той и потвърди, че успехът на една игра се определя от това дали може да е финансово стабилна и устойчива.
Вижте целия разговор във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria.