Walt Disney ще пусне видео стрийминг услугата си Disney+ на платформата на Vivendi за платена френска телевизия Canal+ до края на март следващата година, обявиха директори на двете групи в общо интервю за ежедневника Les Echos, цитирано от Ройтерс.
Традиционните медийни компании като Canal+ са под натиск да намерят начини да увеличат съдържанието си, докато се сблъскват с конкуренция от имащите доста капитал онлайн стрийминг платформи като Netflix и от нови играчи в бизнеса с права върху спортни мероприятия, като придобитата от китайска компания Mediapro.
“Това ексклузивно партньорство е новата голяма стъпка в трансформацията на модела на Canal+”, обяви главният изпълнителен директор на френската компания Максим Саада, но отказа да разкрие по колко ще таксува Canal+ за Disney+.
Кевин Майер, който оглавява международния бизнес на Disney и директните ѝ предложения до потребителите, потвърди, че американската група се надява да привлече между 60 и 90 млн. потребители до 2024 г.
Данните на Sensor Tower от петък показват, че Disney+ е била инсталирана от 28 млн. потребители в пет държави от пускането си на 12 ноември.