Видео стрийминг услугата на Walt Disney – Disney+, е свалена 22 млн. пъти на мобилни устройства от пускането на платформата през ноември, сочи доклад на компанията за проучвания Apptopia, цитиран от Ройтерс.
По-рано Disney заяви, че новата ѝ услуга се е радвала на „изключително потребителско търсене“ в деня на пускането ѝ, като е достигнала 10 млн. регистрации.
Сега компанията обслужва 41,5 млн. зрители в Съединените щати, включително абонати на други стрийминг услуги, като Hulu и ESPN+, в сравнение с 61 млн. за лидера в индустрията Netflix.
Apptopia твърди, че представянето на конкурентите на Disney+, в това число Netflix и Prime Video на Amazon.com, остават до голяма степен незасегнато през този период.
Въпреки че потребителите в Съединените щати са прекарали около 200 млн. часа в приложението Disney+ през първите четири седмици след премиерата му, потребителите на Netflix са отделили 1 млрд. часа за това време, твърди Apptopia.
Disney+, която в момента се предлага в САЩ, Канада, Нова Зеландия, Австралия и Холандия, има средно по 9,5 млн. активни потребители дневно за последната седмица.
Отделно от това Disney+ оглави списъка с най-търсените думи в Google в САЩ за тази година.