IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Проучване: Walmart набира преднина пред Amazon в онлайн покупките

Резултатите от анализа са знак, че инвестициите в електронната търговия в Walmart се изплащат, а Amazon все още трябва да работи по въпроса

19:00 | 07.11.19 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Източник: Ройтерс</em></p>

Източник: Ройтерс

Според ново проучване в Amazon се осъществяват по-малко покупки, а потребителите показват предпочитания към Walmart.

Честотата на покупките в Amazon, които са поне шест пъти или повече на месец, е спаднала до 40% тази година в сравнение с 80% през 2017 г., според проучване на First Insight.

First Insight е провела три потребителски анкети сред около 1000 души през декември 2017 г., септември 2018 г. и септември 2019г., за да събере резултатите. Те включват както потребители с Prime членствов в Amazon, така и потренители без подобни привилегии.

55% от интервюираните тази година са заявили, че предпочитат да пазаруват в Walmart вместо в Amazon, като броят им е бил 47% година по-рано. Процентът на хората, които предпочитат Amazon, е спаднал от около 53% през 2018 г. до 45% през 2019г., съобщават от CNBC.

Amazon разкри, че има повече от 100 милиона Prime членове по света. Но според First Insight регистрациите отпадат. През 2019 г. 52% от анкетираните са членове, което е спад спрямо 59% година по-рано, посочват от Amazon.

Резултатите от проучването могат да бъдат знак, че инвестициите в електронна търговия в Walmart се изплащат, а Amazon все още трябва да работи по въпроса. И двете компании сe конкурират в сферата на доставките.

През миналия месец Amazon обяви плановете си да започне, в рамките на двучасов прозорец, да доставя безплатно хранителни продукти за всички членове на Prime, живеещи в 2000 региона и отговарящи на условията за услугата. Дотогава членовете на Prime трябваше да плащат допълнителни 14,99 долара на месец, за да получат достъп до Amazon Fresh, отделна програма, която предлагаше двучасова доставка на хранителни стоки.

Тъй като компанията харчи милиарди долари за разширяване на безплатната си програма за еднодневна доставка, докладът за печалбите на Amazon за третото тримесечие миналия месец не отговори на очакванията на анализаторите.

Междувременно Walmart започна тестване на доставките на хранителни стоки директно до хладилниците на клиентите в три града. Нейната членска програма за доставка на хранителни стоки InHome струва 19,95 долара на месец. Възползвайки се максимално от своите физически магазини, компанията разполага с повече от 2700 места за събиране на хранителни стоки за онлайн поръчките в САЩ.

Печалбите на Walmart за последното тримесечие надминават оценките на Wall Street, а компанията заяви, че електронната търговия е отчела ръст на продажбите от 37%.

Истинското изпитание би могло да дойде този празничен сезон, когато има шест по-малко дни в сравнение с миналата година. Това ще окаже по-голям натиск върху компаниите да привлекат купувачи в магазините и към своите уебсайтове колкото се може по-скоро. Walmart и Amazon вече започнаха да предлагат промоционални оферти.

Представители на Amazon и Walmart не отговориха веднага на исканията на CNBC за коментар.

Акциите на Amazon тази година поскъпнаха с около 19%. Акциите на Walmart повишиха цената си с повече от 26%. Amazon има пазарна стойност от приблизително 888 млрд. долара, в сравнение с оценката на Walmart от 334 млрд. долара.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 23:49 | 11.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още