Отчетът на Pinterest не можа да оправдае очакванията на Wall Street за тримесечните приходи, тъй като приходите от потребител се оказаха по-ниски. Ревизираната ѝ прогноза за годишните приходи също се оказа малко под прогнозите, което потопи цената на акциите с 19 на сто, предава Ройтерс.
Понижението на стойността на книжата по време на следборсовата търговия се очаква да изтрие по-голямата част от ръста, който Pinterest записа след успешното си първично публично предлагане през април, което оставя цената на акциите с около 6% над тази от IPO-то.
Pinterest отчете средни приходи от 90 цента на потребител за третото тримесечие, което се оказа под прогнозата на анализаторите за 91 цента, сочат данни на FactSet.
Нетната загуба на компанията се е увеличила до 124,7 млн. долара от 18,9 млн. долара година по-рано, а общите разходи почти са се удвоили до 413,4 млн. долара.
Pinterest инвестира в области като диверсификация на рекламата, плодовете от които може да получи чак през следващите тримесечия и години, уточни главният финансов директор Тод Могенфелд.
Месечно активните потребители на платформата са се увеличили с 28 на сто до 322 млн. души. Анализаторите очакваха 307 млн.
Общите приходи са скочили с 47% до 279,7 млн. долара през тримесечието до 30 септември, но се оказаха по-ниски от прогнозата на анализаторите за 280,6 млн. долара, сочат данни на Refinitiv.
Компанията генерира приходи като позиционира реклама между публикациите в платформата си.
Като се изключат някои елементи, Pinterest е спечелила по цент на акция, при прогноза на анализаторите за 4 цента на акция.
Компанията очаква, че общите ѝ приходи за 2019 г. ще са в диапазона 1,10-1,115 млрд. долара, в сравнение с предишната прогноза за 1,095 до 1,115 млрд. долара. Прогнозната сума е за 1,12 млрд. долара.