Финтех стартъпът Revolut ще започне да лансира своите карти в САЩ до края на тази година. Това става ясно от съобщение на компанията, която разкри, че ходът е част от по-широко партньорство с Mastercard, позволяващо издаването на карти на всеки пазар в света, където се приема Mastercard.
Новините потвърждават, че двете компании ще си партнират за най-малко 50% от всички съществуващи и бъдещи издадени Revolut карти в Европа. Извън континента споразумението ще позволи на Revolut да постигне глобалните си амбиции, сред които е и предлагането на услугите ѝ в Съединените щати.
До края на 2019 г. двете организации ще пуснат първите Revolut решения на американския пазар, допълва съобщението.
Експанзията на Revolut ще ѝ даде възможност да стъпи на пазари в Латинска Америка, в Азиатско-тихоокеанския регион, включително в Австралия, Сингапур, Нова Зеландия, Бразилия и Мексико.
Същевременно партньорството ще позволи на Revolut да внедри част от най-новите технологии на Mastercard в своите продуктови предложения, като за начало това ще е платформата Send.
Revolut е създадена през 2015 г. и има над 7 млн. клиенти в Европа, на които предлага възможност за следене на разходите, инструменти за бюджетиране и обмен на криптовалути. Досега компанията е набрала близо 340 млн. долара капитал от компании за рисков капитал, сред които Rabbit Capital, Index Ventures, DST Global и Balderton Capital.