Китайската компания на дигитална търговия JD.com отчете по-високи от очакваното тримесечни проходи, а прогнозата ѝ за приходите за третото тримесечие надмина тази на Wall Street, благодарение на по-силните онлайн продажби, предава Ройтерс.
Цената на акциите на компанията се повиши с 5 на сто до 28,49 долара преди началото на търговията.
Приходите от продажби в продуктовия сегмент, който включва приходите от онлайн продажби на дребно, са скочили с около 21% до 133,52 млрд. юана (18,91 млрд. долара) през тримесечието.
Както JD.com, така и по-големият ѝ конкурент Alibaba Group Holding, се опитват да диверсифицират бизнеса си, докато растежът на приходите от електронната търговия на вътрешния им пазар се забавя, отчасти заради насищането в най-големите китайски градове, както и заради търговската война.
За третото тримесечие JD очаква приходи в диапазона 126-130 млрд. юана, което е над средната прогноза на анализаторите за 126,21 млрд. юана, сочат данни на Refinitiv.
Нетните приходи са се увеличили с 22,9% до 150,28 млрд. юана през второто тримесечие, което завърши на 30 юни. Анализаторите очакваха 147,49 млрд. юана.
JD.com обяви нетна печалба от 618,8 млн. юана, в сравнение с нетна загуба от 2,21 млрд. юана година по-рано.
Като се изключат някои елементи, компанията е отчела нетна печалба по 2,30 юана на американска депозитарна разписка, при 0,33 юана през същия период миналата година.