В Китай големите градове преминаха изцяло към електрически автобуси, за да се намали замърсяването, което е много ясно изразено в страната. В Европа ситуацията не изглежда добре, тъй като производството на батерии е силно ограничено. Това каза Храбрин Иванчев, член на Изпълнителния борд на Българската асоциация „Електромобили" (БАЕПС), в предаването „В развитие" на Bloomberg TV Bulgaria.
„Новият стандарт за вредни емисии Евро7 изисква всеки производител да пуска на пазара автомобили, които отделят до 95 грама на километър въглероден диоксид. Това принуди европейските автомобилни компании да изместят фокуса си към производство на изцяло електрически модели и плъгин хибриди“, коментира той.
Храбрин Иванчев не допуска, че има балон на пазара на електромобили в Китай. „Потребителските нагласи се променят в световен мащаб, включително и в Китай. В момента електромобилността е основа за споделянето на автомобили, което се развива в големите градове по света", посочи експертът и потвърди, че европейският автомобилен пазар е с най-високите изисквания не само по отношение на опазването на околната среда, но и за безопасността на автомобилите.
„Всички китайски производители, които са се опитали да навлязат на пазара в Европа, са имали проблем с тестовете за измерване на безопасността на автомобилите. Поради това не са успели да развият мрежа, с която да снабдяват европейските потребители", заяви Иванчев. Той прогнозира, че когато има пренасищане на пазара в Китай, китайските автомобилни компании вероятно ще се насочат към Европа.
„Очаквам китайските фирми да имат предимство с новото поколение батерии, допълни представителят на Изпълнителния борд на БАЕПС.
Храбрин Иванчев информира какво е състоянието на пазара на електромобили в нашата страна. „В България има близо 150 станции за зареждане на електромобили. Няколко фирми развиват инфраструктурата, като целта е първо да се обхванат големите градове, а впоследствие и магистралите".
Повече от разговора в студиото вижте във видео материала.
преди 5 години офертата за кредит, от която се нуждаете в рамките на 24 часаНие предлагаме кредити на частни лица и търговски организацииОт ? 2000 до максимум ? 200,000,000 ние предлагаме лични заеми, заеми за консолидиране на дългове,рисков капитал, търговски заеми, студентски заеми, жилищни заеми или заеми по някаква причина.Благодарим Ви, че се свързахте с нас по имейлWhatsapp: +33 7 56 81 46 01e-mail: infos.kredit700***gmail.com отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 5 години че залитането по волтаици и перки е било грешка.Всеки прави такива, но защо и в БГ да ги повтаряме? отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 5 години Хората(поне немците) строяха.Самата Меркел призна, отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 5 години Импе, Не им се връзвай на кукичката кой колко е умен.Тези дни ми се пробваха с това кой колко бил образован и бил чел.Хех.Приятно изкарване на Великден на всички, тъкмо боядисах яйцата.Бог да е с нас! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 5 години защо държиш толкова много да покажеш колко ниско интелигентен си ?Щом вярваш в това което пишеш инвестирай в мини и яж яките дивиденти, очевидно само ти си е хванал тази тънка тенденция ... купувай акции от мини и рекламирай ел.автомобили зада печелиш повече ! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 5 години всички прекрасно рабират това за което пишеш :))) ... и поради тези две причини дето си написал , хората строят все повече вятърни паркове и модерни слънчеви централи , а отскоро и приливни такива ... строят батерии и колектори с течна сол и прочие хитринки . е тука-таме ще требва и някое и друго атомно реакторче , но ще бъде от ново поколение , четвърто ... нема да е от самоварите дето строи расатом ... мдааа те тъй ... отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 5 години Някой разбира ли изобщо, че ако точецът, с който се зареждат електробричките, се фабрикува от въглища, реално те горят въглища? Масовата подмяна на автопаркът няма да може да бъде обезпечена енергийно от ВЕИ, особено есенно-зимният период, а задраскването от уравнението на атомната енергия, до колапс на енергийната система ще доведе. отговор Сигнализирай за неуместен коментар