Nintendo е била доста заета да рекламира хибридната си конзола Switch и това определено се вижда. Компанията се нареди на първо място по най-гледани телевизионни реклами сред представителите на гейминг индустрията. Същевременно Xbox изостава спрямо нея, следвана от Respawn Entertainment, пише Venture Beat.
GamesBeat си е партнирала с iSpot.tv, компания, следяща метрики на телевизионни реклами, за да предлага месечни доклади за рекламите, които гейминг компаниите предлагат по телевизията.
Периодът, който обхваща последния доклад, е от 16 март до 15 април. Като цяло е имало над 1,5 млн. рекламни телевизионни импресии през периода. 19 бранда са похарчили общо 25 млн. долара за 64 рекламни спота, които са били показани над 8400 пъти.
Nintendo е начело на класацията с 363,1 млн. импресии. Компанията е пуснала 18 реклами за общо над 2700 ротации, а играта за Switch “Yoshi’s Crafted World: Flip Into a New Adventure” е водеща с 114,9 млн. импресии.
На второ място е Xbox с 271,3 млн. импресии, генерирани от 11 реклами, които са завъртени над 1000 пъти. Най-гледаната реклама (92,1 млн. импресии) е „Last Address”, която промотира „The Division 2” на Том Кланси.
В челната тройка попада и Respawn Entertainment, която е пуснала само една реклама „Over 50 Million Players” над 100 пъти, което е довело до 209,7 млн. импресии.
Seriously Digital Entertainment пък е четвърта със своите седем реклами, пуснати над 2500 пъти. Те са генерирали 200,6 млн. телевизионни рекламни импресии. Най-гледаната ѝ реклама е била „Best Friends: Collect Cute Characters: Howie”- 84,1 млн. импресии.
Warner Bros. Games пък има 153,9 млн. импресии за периода. Те са благодарение на четири реклами, които са пуснати 543 пъти. Рекламата с най-много импресии (113,7 млн.) е „Amazing New Worlds”, която промотира играта по „Lego: Филмът 2“


Къде и как да изхвърлим разделно отпадъците си във Варна?
Между 50 и 500 лева: Колко харчим за коледна украса?
Общинските съветници, съдени с Коцев, искат преразглеждане на мерките им за неотклонение
До края на тази година трябва да бъде възложено техническо обследване на Аспаруховия мост
ДПС-НН се срещна с Радев: Този парламент е приключил своя политически живот
БАН през 2025 г.: Овладей енергията на звездите и предскажи гнева на земята
Младите се лъжат, че контролират информацията. Залагат и губят всичко
Blackrock смята, че 2026г ще е година на диференциация
Миран от Фед каза, че инфлацията е близо до целта
ЕС затяга санкциите срещу Беларус след хода на САЩ да привлече Минск
Полицаи получиха "умни" очила за борба с нарушители
ID. Polo - избор от 4 двигателя и цена под 25 000 евро
Audi възражда легенда от 90-те години
Топ 10 на най-бавните коли от 0 до 100 км/ч
Maserati се отказа от 4-цилиндровия си мотор
"Алфа Рисърч": ГЕРБ остават първа политическа с 21%, ИТН няма да влязат в НС
Наднорменото тегло е болест: Има възможности за лечение
В Одрин се оплакват от фалшиви 50 лв., използвани от български туристи
Терзиев: СОС да възложи на Световната банка анализ на "Топлофикация - София"
38-годишен затворник почина в линейката, разследват причините
преди 6 години Сони не са се оттеглили а просто са решили да не издават нищо голямо до излизането на новата си конзола догодина. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 6 години А всъщност няма нужда, сони се изтегли от този пазар и други големи играчи няма... За пореден път доказва, че маркетингът, често е излишен. ЕА геймс, наскоро уволни голяма част от маркетинговия си отдел. отговор Сигнализирай за неуместен коментар