Рекламните приходи от електронни спортове в САЩ се очаква да надминат 200 млн. долара до 2020 г., сочи доклад на eMarketer, цитиран от Ройтерс.
Средствата ще нараснат с 25% от 178 млн. долара тази година до 214 млн. долара през 2020 г., посочва компанията в първата в историята си прогноза за електронните спортове и гейминга.
От пивоварни до компютърни компании и производители на спортни стоки - марки от всякакъв вид се опитват да разберат как най-добре да се рекламират пред феновете на електронните спортове, които обичайно са млади и добре запознати с технологиите. Всичко това се случва, докато индустрията на видео игрите се очаква да нарасне значително през следващите години.
Проучване от февруари, направено от компанията за анализи Newzoo, прогнозира, че глобалните приходи от електронни спортове ще достигнат 1,1 млрд. долара през тази година, или с 27% повече спрямо миналата година, благодарение на средствата от реклама, спонсорства и медийни права.
През 2019 г. 30,3 млн. души в САЩ ще гледат събития с електронни спортове поне веднъж месечно, което представлява повишение с повече от 18% спрямо година по-рано, посочва eMarketer.
Гледането, което обичайно се случва през YouTube или Twitch, вероятно ще нарасне с повече от 50 на сто до 46,2 млн. души до 2023 г., посочва фирмата.