Търговците ще се борят за доминация на пазара за детски играчи, черна техника и нови технологични джаджи в сезона на празниците, като Amazon вероятно ще се окаже главният победител.
От компанията заявиха днес, че са продали 18 млн. играчки между Денят на благодарността и Кибер понеделника.
Една от основните причини за добрите резултати е затварянето на магазините за играчки на Toys "R" Us' през юни, съобщава CNN.
Amazon разшири своя дял на пазара за детски играчки в началото на празниците, като знак за това е и нейния богат каталог от 70 страници, който включва марки като Barbie, Hot Wheels, Fisher-Price и Lego.
Компанията залага и значителни отстъпки за голяма част от предлаганата гама детски продукти.
Въпреки това Amazon е далече от едноличното лидерство при продажбите на играчки през настоящата година.
С впечатляващи резултатите се отбелязват още Walmart и Target, споделя Саймън Гътман, анализатор от Morgan Stanley.
Продажбите на Target са се повишили с 20 на сто през последното тримесечие, в сравнение с година по-рано.
Успехът на търговците на дребно показва, че все още има пространство за растеж, оставено след ликвидирането на Toys "R" Us'.
Анализаторът от Yet Jefferies Стефани Уисинк отбелязва, че Amazon предлага значително по-широк асортимент от играчки, в сравнение с Walmart и Target, и вероятно ще приключи сезона на празниците с по-добри резултати.
Според консултантската компания Customer Growth Partners продажбите на потребителска електроника и електрически уреди са се повишили с 6,4 на сто през дадения период, където Amazon намира сериозна подкрепа при продажбите.
Компанията обяви, че по време на Черния петък и Кибер понеделника е успяла да подобри предишните рекорди за продажби.