Американската технологична компания Amazon се обединява с Arcadia Group, за да прибави още една марка към своя електронен пазар. Брандът Choice разполага с широк набор от медицински апарати за домашна употреба като уреди за измерване на кръвно налягане и глюкозни монитори, насочени директно към потребителите, страдащи от диабет и хипертония, съобщава CNBC.
Този ход е част от решението на Amazon да разшири гамата от марки на своя дигитален пазар. Това допълва и стремежа на компанията да се ориентира и към пазара за продукти, свързани със здравеопазването.
Проектът е съвместна инициатива с компанията Arcadia Group,която предлага услуги за здравна консултация, и ще помогне на Amazon да се сдобие с нови потребители.
Arcadia съобщи в четвъртък, че марката, която е създала за Amazon, се нарича Choice и предлага уреди за измерване на кръвно налягане и глюкозни монитори за потребителите, страдащи от диабет или хипертония.
Подобни марки Amazon е разработвала и за други компании, в това число и за Walmart.
Сайтът на Arcadia разполага със страница, на която потребителите могат да гласуват за това кои здравни продукти трябва да бъдат предлагани, за да се определи правилната посока за развитие на марката.
През последните няколко години Amazon разшири своето портфолио от предлагани марки, като вече разполага с повече от 120 бранда, които се предлагат изключително на нейния електронен пазар.
Според SunTrust Robinson Humphrey компанията е увеличила броя на своите марки повече от девет пъти от 2016 г. насам и е напът да генерира около 25 млрд. долара годишни приходи от продажби до 2022 г., което е със 7,5 млрд. долара повече от 2018 г.