Американската компания за споделено пътуване Uber Technologies обяви, че е наела първия си глобален главен маркетинг директор. Това се случва в момент, в който фирмата продължава да работи по това да възстанови имиджа на марката, пише Wall Street Journal.
Базираната в Сан Франциско компания e наеla Ребека Месина, дългогодишен маркетинг директор в Coca-Cola, която последно е била маркетинг ръководител на производителя на напитки Beam Suntory.
Uber няма търпение да научи повече от самата Месина в процеса на работа, коментира главният оперативен директор на компанията Барни Харфорд.
Самата Месина твърди, че е привлечена от работата в Uber заради “потенциала” на марката и заради ползите, които услугите ѝ носят на потребителите.
46-годишната Месина се присъединява към Uber в момент, в който стартъпът от Силициевата долина работи по скъпа кампания за възстановяване на репутацията. Имиджът на фирмата пострада от серия корпоративни скандали - от вътрешни противоречия, напускане на директори до обвинения в дискриминация и сексуално насилие.
Всичко това доведе до напускането на съоснователя и главен изпълнителен директор на Uber Травис Каланик миналата година.
По-рано тази година Uber започна рекламна кампания, която включва новия ѝ главен изпълнителен директор Дара Косровшахи, който обещава, че фирмата поема в нова посока и обещава да бъде по-добра компания както за пътуващите, така и за шофьорите.